Verzenden

Wij versturen met de betrouwbare transporteur GLSWerkkleding versturen in Nederland Wij versturen dagelijks vele bestellingen naar zowel particulieren als bedrijven. Gratis verzending binnen Nederland bij besteding boven de € 50,- (incl. btw). Onder de 50 euro rekenen we verzendkosten a € 7,50. Wij versturen kleine en grote pakketten met GLS en emailen altijd een Track & Trace code op de dag van verzending.
E-Snickers biedt tenminste 4 bezorgmethodes aan bij de checkout en daarmee zijn wij als Snickers dealer uniek in de Benelux.

Zelf het aflevermoment bepalen?
Dat kan! Bij alle bestellingen krijgen onze klanten op de dag van verzending een e-mail van GLS waarin ze zelfs vóór de eerste afleverpoging het aflevermoment kunnen aanpassen. Zo weet je zeker dat je de bestelling snel in huis hebt en hoef je niet een dag langer te wachten, zoals bij de meeste andere transportbedrijven.

Ophalen bij een afhaalpunt in de buurt?
Geen probleem! Je kunt uit meer dan 550 GLS PakketShops of GLS-depots kiezen. Dit kun je al doen op de dag van verzending via de GLS verzendbevestigings mail. Kies bij het plaatsen van de bestelling dus wel eerst voor verzending.
Zoek op de GLS site alvast de dichtsbijzijnde pakketshop.

Wel of niet bij de buren afleveren?
Geef dit aan in het opmerkingsveld van de bestelling of pas je zending aan via de GLS FlexDeliveryService mail op de dag van verzending.


Andere verzendoptie? Alles is mogelijk bij E-Snickers WorkwearLiever een andere transporteur? Kies DPD Spoedlevering!
Als alternatief bieden wij met snelste levering DPD aan als verzendmethode.  PostNL en Cycloon zijn ook mogelijk, maar vallen binnen de normale levertijd. Sommige klanten kiezen liever een andere verzendmethode en met deze optie is dat mogelijk. Voor DPD betaal je binnen Nederland € 10,00 vaste verzend- en handelingskosten. Bij orders vanaf € 600,00 is deze verzendoptie gratis. Dat is dus ideaal voor een zakelijke levering met een kledingpakket voor jou en je collega's.
Orders via DPD worden doorgaans sneller geleverd, binnen ongeveer 2 à 3 werkdagen vanaf de eerste werkdag na bestelling.



Duurzame verzendmethode kiezen?

Extra mooi is het wanneer je je nieuwste beroepskleding op een groene manier laat bezorgen. Dit kan als je kiest voor Cycloon/DHL als bezorgmethode. Je bestelling wordt geleverd via een postfiets of een elektrisch DHL bestelbusje.

 

Levertijd

De levertijd is meestal slechts enkele dagenDe levertijd gaat in op de eerstvolgende nadat dat de bestelling is betaald. Alle bestellingen dienen vooraf te worden betaald voordat deze in behandeling worden genomen, tenzij je hebt gekozen voor Achteraf betalen via Klarna (en deze bestelling ook is goedgekeurd door Klarna). 

  • De meeste bestellingen worden binnen 3 a 4 werkdagen bezorgd, tenzij anders aangegeven bij het artikel.
  • Op en rondom feestdagen zal de levertijd kunnen oplopen.
  • Het is mogelijk om tegen bijbetaling een spoedzending binnen enkele werkdagen te ontvangen (indien voorradig bij Snickers Workwear). Deze spoedlevering gaat via DPD en duurt ongeveer 2 à 3 werkdagen. De kosten zijn € 10,00 of gratis bij orders boven de € 600,00. Indien beschikbaar sturen we voor levering een Track&Trace.
  • Haal je artikelen af in onze showroom in Groningen? Dan ontvang je een email zodra deze klaarliggen.

Alle bestellingen worden met zorg behandeld en wij streven naar uitstekende kwaliteit. Heb je vragen of opmerkingen voor, tijdens of na de bestelling? Laat het ons weten. Wij helpen je graag verder.

Levering buitenland | Shopping from other countries?
Belgium België: gratis boven € 100,- (incl btw), anders € 10,-  (incl. btw) verzendkosten. Levertijd slechts 1 werkdag na verzending! De bezorging is dus binnen ongeveer 3 a 4 werkdagen na het bestellen. Bezorgopties: GLS of DPD.
Duitsland: gratis boven € 150,- (incl btw) anders € 10,-  (incl. btw) verzendkosten. Levertijd 2 à 3 werkdagen na verzending, dus 3 tot 6 werkdagen totaal. Bezorgopties: GLS of DPD.
For our English speaking visitors from Europe and worldwide: Please know that we cannot ship products to countries further than the countries listed above. This is due to the extra time that the orders require and the fact that changes or returns are too expensive for both sides. Please make sure to have a delivery address in The Netherlands, Belgium or Germany, then we are happy to be of service to you.
It is possible for a third party to pickup your order and for them to ship it, but due to the returning deadline you will not have the possibility for a return.

 

Retourneren en omruilen

Is de ontvangen bestelling onverhoopt niet naar wens? Retourneren van (een deel van) je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de zending. Dit is de wettelijke afkoelingsperiode waarin je de aankoop mag proberen (passen) en bekijken.
Naast de retourperiode gelden er enkele voorwaarden:
- Pak de artikelen indien mogelijk weer zo goed als mogelijk in zoals ze ontvangen zijn. Eventuele waardevermindering zal worden doorberekend indien er een verpakking ontbreekt of wanneer het artikel zichtbaar langer is gebruikt dan nodig is om alleen te passen.
- Aangehechte maatkaartjes of labels mogen niet zijn verwijderd of losgehaald. Passen is mogelijk zonder deze te verwijderen.
- De artikelen mogen geen abnormale geur, vlekken, stof of sporen van haar bevatten. Dit wijst op gebruik of onzorgvuldige omgang met de artikelen.
- De artikelen dienen mede om bovenstaande voorwaarde z.s.m. weer netjes ingepakt te worden, bijvoorbeeld in dezelfde ontvangen doos of plastic tas. Plak het geheel netjes dicht met plakband (liever geen duct tape, het moet ook weer open kunnen).
- Gebruik dus nooit alleen maar de productverpakking als omhulsel. Het verzendlabel blijft plakken en maakt de verpakking en daarmee het product onverkoopbaar.
- Het pakket moet op ons adres afgeleverd worden. Wij rijden niet naar afhaalpunten.
- * Wanneer aan een of meer retourvoorwaarden niet voldaan is loop je het risico dat je retourzending niet behandeld kan worden.

Verzendkosten
De eventuele verzendkosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant. Onze klanten mogen zelf de makkelijkste/goedkoopste manier van verzending naar ons adres kiezen. Vaak is dit een PostNL brievenbuspakje (klein formaat) vanaf € 4,15 via PostNL, een basispakket (groot formaat) vanaf € 6,95 (online kopen is het goedkoopst) óf een met postzegels gefrankeerde postzending. Wij verbergen geen verzendkosten in onnodige hoge productprijzen en vragen dus alleen kosten van klanten die zelf willen ruilen.
Het is daarnaast ook mogelijk een retour/omruil in te leveren bij onze showroom in Groningen, maar pas nadat je deze via de webshop hebt aangekondigd (via mail, je account of chat).
Betreft de reden van retour dat het een verkeerde/foutieve levering was? Daarmee bedoelen we dat je een ander artikel hebt ontvangen dan dat je besteld hebt. Dan nemen wij wel de retourkosten voor onze rekening. Neem hiervoor contact op met de klantenservice over de mogelijkheden.

De kosten van een nieuwe GLS verzending (van webshop naar jouw adres) voor het omgeruilde artikel is op onze rekening. Zo houden we samen de kosten van het omruilen minimaal.

Wil je een bestelling retourneren, stuur het dan voldoende gefrankeerd terug naar ons adres:
E-Snickers.nl
Wasaweg 4
9723 JD Groningen
Nederland
Volg de track&trace van je zending goed en zorg dat het bij ons op de juiste locatie bezorgd wordt. Bij vragen, stuur ons een e-mail. We zijn telefonisch minder bereikbaar in deze periode.

Je kunt gebruikmaken van het retourformulier dat in de meegeleverde pakbon verwerkt zit of download hier ons algemeen retourformulier. Vermeld het nummer van de retourreden per artikel en eventueel een andere maatkeuze wanneer je hetzelfde artikel wilt omruilen. Vermeld je geen omruil, dan wordt het artikel verwerkt als terugbetaling.
Dit alles mag eventueel ook op een los briefje, vermeld dan wel minimaal het ordernummer van de bestelling en je keuze.
Optioneel kun je gebruikmaken van het algemene standaard retourformulier voor herroeping, maar dit is niet noodzakelijk.

Omruilen
Ruilen voor een andere maat is mogelijk. Controleer alsnog de juiste maattabel van bijvoorbeeld de werkbroek met typenummer 3XXX of 6XXX (deze zijn verschillend!), of andere Snickers kleding. De maattabel is altijd nauwkeurig als er goed gemeten wordt. Na binnenkomst van de retourzending wordt het binnen enkele werkdagen verwerkt en daarna gaat er opnieuw een levertijd in zoals bij de oorspronkelijke bestelling.
Omruilen voor een compleet ander product is vaak omslachtig en meestal niet mogelijk. Ons advies is om dan een nieuwe bestelling te plaatsen en de oude bestelling retour te sturen. Bij Klarna bestellingen is omruilen voor een ander product sowieso niet mogelijk (wel andere maat). Een bestaande factuur kan niet worden aangepast.

Bij verdere vragen kun je elke werkdag contact opnemen met onze klantenservice.

* Let op: Bij retouren zonder duidelijke vermelding van een geldig ordernummer en/of het ontbreken van de gewenste behandeling (terugbetalen of omruilen) zal de verwerkingstijd oplopen. Wanneer niet aan een of meer retourvoorwaarden voldaan is, dan wordt de retour mogelijk niet in behandeling genomen. Een afgekeurd pakket wordt maximaal 2 maanden in bewaring genomen.

Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Or sign up here
Favorieten
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »