Uniwork Webshop E-Snickers.nl
Openingstijden
De klantenservice is iedere reguliere werkdag telefonisch, via chat en per e-mail bereikbaar.
Maandag | 9:00 - 17:00 uur |
Dinsdag | 9:00 - 17:00 uur |
Woensdag | 9:00 - 17:00 uur |
Donderdag | 9:00 - 17:00 uur |
Vrijdag | 9:00 - 16:00 uur |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Aangepaste openingstijden
Klopt er iets niet aan je bestelling? Neem direct contact op met onze klantenservice of indien buiten openingstijden, stuur ons een e-mail met jouw wijziging. We zullen het dan zsm aanpassen.
Voor adresgegevens: Aan te passen tot het moment van verzending
Voor artikelgegevens: Aan te passen qua kleur of maat tot maximaal 1 werkdag na het bestellen
Heb je de verkeerde artikelen besteld, dan kun je in overleg met de klantenservice je bestelling laten annuleren en terugbetalen. Vervolgens kun je opnieuw bestellen.
Gratis verzending binnen Nederland bij besteding boven de € 50,- (incl. btw). Onder de 50 euro rekenen we vaste verzendkosten a € 7,50. Wij doen alleen aan pakketzendingen.
België: gratis boven € 100,- (incl btw), anders € 10,- (incl. btw) verzendkosten.
Duitsland: gratis boven € 150,- (incl btw) anders € 10,- (incl. btw) verzendkosten.
De meeste artikelen worden binnen 3 a 4 werkdagen bezorgd.
Veelverkochte accessoires en populaire werkbroeken kunnen zelfs al na 1 a 2 dagen worden bezorgd.
Mocht het onverhoopt voorkomen dat het langer dan 5 werkdagen gaat duren voordat wij kunnen versturen, dan nemen wij contact met je op.
Wij bieden als een van de weinige webshops wel 4 bezorgopties aan.
GLS, DPD (bij spoedlevering / grotere orders), Cycloon/DHL of PostNL zijn opties voor al onze klanten.
Ofwel bij onze showroom in Groningen nadat je bericht hebt gekregen dat het klaarligt. Of bij een van de afhaalpunten van de door jou gekozen bezorgdmethode. Deze kies je meestal op de dag van verzending via de mail die je van de bezorgdienst ontvangt.
Neem contact op met onze klantenservice met jouw vraag, dan geven we je graag een persoonlijke oplossing. Bezorginstructies die je bij de opmerking van de bestelling typt zullen wij altijd overnemen op het verzendlabel.
Is de ontvangen bestelling onverhoopt niet naar wens? Retourneren van (een deel van) je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de zending. Dit is de wettelijke afkoelingsperiode waarin je de aankoop mag proberen (passen) en bekijken. Als je je retour via mail of telefoon aan ons aankondigd heb je vervolgens opnieuw 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen. Zo heb je tot wel 4 weken de tijd.
Pak de artikelen indien mogelijk weer zo goed als mogelijk in zoals ze ontvangen zijn. Eventuele waardevermindering zal alleen worden doorberekend indien er een verpakking ontbreekt of wanneer het artikel zichtbaar langer is gebruikt dan nodig is om te passen en de kwaliteit van het product vast te stellen.
Zie voor alle details en voorwaarden hierover onze infopagina.
Door het zelf naar ons op te sturen. Je kiest de makkelijkste/goedkoopste/dichtsbijzijnde verzendmethode in jouw omgeving. Zorg ervoor dat we jouw zending kunnen herkennen door er de pakbon bij in te doen of in ieder geval een vermelding van het ordernummer. Lees meer informatie hier.
Sneller dan 80% van alle webshops! Wij betalen doorgaans binnen een week nadat je pakket bij ons is verwerkt het betreffende aankoopbedrag terug op de rekening waarmee betaald werd.
Wettelijk gezien hoort een webshop je binnen 14 dagen terug te betalen.
Wij bieden heel veel veilige betaalopties aan via ons betaalplatform Mollie in samenwerking met Lightspeed Payments.
Elke optie is beveiligd en verloopt via HTTPS verbinding. Jouw gegevens worden dus zorgvuldig verwerkt.
Voor terugkerende klanten is dat zeker mogelijk. Neem contact op met ons om je zakelijke account vast te leggen. Vervolgens kun je betalen binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket middels een digitale factuur.
Jazeker. Hiervoor maken wij gebruik van Klarna. Kies Klarna Achteraf Betalen bij het afronden van de bestelling en doorloop nadat je op Kopen hebt gedrukt nog enkele stappen ter controle of jij echt de bestelling doet. Zoals je telefoonnummer of geboortedatum. Je krijgt direct te zien of Klarna je bestelling goedkeurt. Zo niet, betaal dan aub vooraf. Indien je iets wilt retourneren betalen wij altijd gewoon het geld terug.
Wanneer je voor bankoverschrijving kiest krijg je in je scherm en per e-mail onze bankgegevens toegestuurd. Betalen naar het rekeningnummer bij Mollie gaat sneller dan ons eigen rekeningnummer, omdat dit geautomatiseerd is.
Heb je geen gegevens meer en krijg je betaalherinneringen gemaild, klik dan op de knop in die mail om opnieuw voor bankoverschrijving te kunnen kiezen.
Zorg ervoor dat je de vooruitbetaling binnen 14 dagen doet, anders is deze verlopen.
Nee, wij accepteren geen externe cadeaubonnen of cheques.
Als je een account hebt aangemaakt kun je deze na het inloggen per bestelling bekijken. Ook wordt er na het bestellen altijd een factuur gemaild, maar die komt soms in de spambox terecht.
Kun je je factuur niet meer vinden? Bel of mail onze klantenservice ovv je ordernummer, dan mailen we je de PDF nogmaals toe.
Wanneer je in België of Duitsland een zakelijke inschrijving hebt met BTW nummer, dan kun je dit bij het bestellen gebruiken om de BTW direct te verleggen. Kies zakelijke klant, vul je bedrijfsnaam en BTW nummer in op de juiste velden. Dan wordt het direct verwerkt.
Binnen Nederland betaal je altijd eerst de 21% BTW. Maar met de BTW factuur die je ontvangt kun je het in sommige situaties terugvragen.